چرا به دوبی برویم...؟
.
تبلیغات
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت
www.instagram.com/persianexciter

چرا به دوبی برویم؟

دوبی یکی از هفت امیر نشین کشور امارات متحده عربی است که به عنوان یکی از مراکز تفریحی- توریستی و تجاری در خاور میانه مطرح میباشد.  یک شهر با حدود نه صد هزار نفر مقیم و دومین شهر بزرگ هفت امیر نشین امارات. ابوظبی مرکز امارات متحده عربی میباشد که با بافت سنتی خود در کنار دوبی یکی از جاذبه های توریست ها میباشد. دوبی دارای بافت های متفاوت سنتی و همچنین مدرن میباشد که برای توریستها با سلایق مختلف، جذابیت های گوناگونی دارد. ویزای دوبی برای ایرانیان به راحتی قابل دریافت بوده و برای توریست های ایرانی این کشور به عنوان یکی از ارزانترین کشورهای توریستی مطرح میباشد. شاید هزینه سفر چند روزه به این شهر گرانتر از سفر به نقاط مختلف ایران نباشد.

·          دوبی امکانات بسیار خوبی برای ورزش و سرگرمی، از خلیج و ورزشهای آبی گرفته تا صحرا و تورهای گردشی صحرا و شترسواری در اختیار توریستان قرار میدهد. تور صحرای دوبی یکی از تورهای تفریحی مفرح میباشد که ابتدا توریستان را با ماشین های لندکروز بر روی شن های صحرا برده و سپس با شتر سواری و پوشاندن لباسهای عربی و همچنین تشکیل کمپ های عربی و پذیرایی با شام به پایان میبرند.

·         مراکز خرید دوبی با تنوع فراوان و همچنین قیمت های مناسب از دیگر جدابیت های این شهر به شمار میروند. مراکز خریدی با اشکال سنتی و مدرن که هر نوع سلقه ای را ارضاء میکند. مراکز خرید مورد توجه ایرانیان عبارتند از: سیتی سنتر؛ الغریر؛ وافی سیتی؛ ریف مال؛ مزایا سنتر؛ لمسی پلازا؛ مرکاتو و ...

·         دوبی دارای هتل های بسیار شیک و مدرنی میباشد که تحسین معماران حرفه ای را بر می انگیزد. هتل هایی مانند جمیرابیچ، برج العرب و میناسلام که جزء جاذبه های معماری به شمار میروند. هر توریستی ترجیح میدهد حتی اگر در این هتلها سکونت نمیکند، یک بار از آنها بازدید نماید. کسانی که به دوبی میروند و از این هتلها بازدید نمیکنند شاید یکی از جذابیت های مهم دوبی را ندیده اند!

·         پارک آبی Wild Wadi که جزء یکی از مراکز تفریحی دوبی به شمار میرود با سرسره های آبی که خلاف شیب خود، افراد را به حرکت در می آورند از دیگر جذابیت های دوبی به شمار میرود. این پارک با معماری آمریکای شمالی دارای استخر موج دار؛ تونل های آبی؛ سرسرهای بسیار بلند و با شتاب و مکانهایی برای موج سواری است.

·         موزه دوبی یکی دیگر از مکانهای دیدنی دوبی میباشد که از سال 1970 به صورت موزه درآمده و دارای اجسامی با قدمت چهارهزار سال میباشد.

·         رودخانه ای که دوبی را به دو بخش "دیره" و "بردوبی" تقسیم مینماید نیز یکی دیگر از جذابیت های دوبی میباشد. بر روی این رودخانه تاکسی های آبی و همچنین کشتی هایی که بر روی آب حرکت مینمایند موجود میباشد که برای توریستان بسیار جذاب میباشد. تور کشتی یکی از تورهای مورد توجه توریستان میباشد.

·         باغ وحش دوبی نیز با وجود کوچکی یکی از مراکز تفریحی دوبی به شمار میرود که در منطقه جمیرا بیچ واقع شده است. این مکان از چهارشنبه تا دوشنبه  از ساعت  ده صبح الی شش و نیم بعدازظهر باز میباشد.

·         واندرلند نیز پارکی  تفریحی و خانوادگی در کنار پل قرهود دوبی میباشد که دارای دستگاههای بازی و تفریحی متنوعی است و برای کودکان و افرادی که به دنبال هیجان میباشند محلی مفرح میباشد.

·         دوبی با برگزاری نمایشگاههای تخصصی  متنوع و بین المللی که دارای شرکت کننده های معتبری میباشد به عنوان یکی از مراکز نمایشگاهی دنیا مطرح بوده و معمولاً در کلیه نمایشگاههای این شهر بهترین ها در آن شرکت مینمایند. لیست نمایشگاههای دوبی نیز را میتوانید در سایت صحرا سیر ملاحظه فرمایید.

·         دوبی با برگزاری فستیوالهای متنوع در طول یک سال سعی مینماید که در مقاطع مختلف جذابیت های گوناگونی برای توریستان خود ایجاد نماید و همچنین متخصصان را به سوی خود جذب نماید. مانند فستیوال خرید دوبی Dubai Shopping Festival - فستیوال تابستانی Dubai Summer Surprises  - و یا نمایشگاههای معتبری مانند: GITEX - BIG5 و ... . شما در سایت صحرا سیر میتوانید لیست کامل رویدادهای این شهر  در سال جاری را ملاحظه فرمایید.

·         این شهر با آزاد بودن تجارت، پایانه بسیاری خوبی برای تجار نیز به شمار میرود، دوبی سعی مینماید با تسهیلاتی که ایجاد میکند به عنوان مرکز تجاری خاور میانه باشد و شاید با سیاست هایی که در پیش روی خود قرار داده است به این هدف خود، نزدیک شده باشد.

·         با تغییر و تحولاتی که هر ساله در این شهر ایجاد میشود، سعی شده است سال به سال با تغییرات چشمگیری خود را دگرگون نماید. دوبی دارای پروژه های عظیمی برای گسترش خود میباشد که با بهره برداری از آنها شاید این شهر به عنوان یکی از مدرنترین شهرهای توریستی، تجاری و علمی برای همیشه مطرح بشود. در سایت صحرا سیر میتوانید طرح های توسعه این شهر  در سالهای آتی را نیر ملاحظه نمایید.

در پایان می توان به این نکته متذکر شد که این شهر امارات متحده عربی به دلیل سرمایه گذاریهای فراوانی که در آن صورت گرفته به عنوان یکی از دیدنی ترین نقاط خلیج فارس مطرح بوده و راضی کننده هر نوع سلیقه ای میباشد. بد نیست بدانید که در هر روز، فقط از تهران، حدود هشت پرواز مستقیم به مقصد این شهر وجود دارد.

 

در باره امارات

 

اين کشور از پيوستن امارتهاي ابوظبي، دبي، عجمان، فجيره، شارجه و اُم القوين و راس الخيمه تشکيل گرد يد. با توافق حکام، هر امارت قسمتي از قدرت خود را براي اداره آن امارت حفظ مي نمايد.


در باره دبی

دبی يا مرواريد خليج فارس بعنوان شهر پاکيزه و امن با مراکز متعدد خريد و مکان های دیدنی يکی از جذابترين شهرهای دنيا مي باشد

امارت دبي با مساحت 3885 کيلومتر مربع بعد از ابوظبي، دومين امارت بزرگ کشور امارات متحده عربي است . شهر دبي مرکز اين امارت مي باشد و خور دبي (يک ورودي آب از دريا به داخل خشکي) شهر را به دو بخش "ديره" در شمال و "بر دبي" در جنوب تقسيم کرده است بخش بر دبي شامل مناطق اُودمتا ، ستوا، کرامه، جُميرا و اُم سقيم مي باشد و کمي دورتر در راه ابوظبي به منطقه جبل علي مي رسيم که جنوبي تر ين بخش شهر مي باشد و به خاطر اسکله و منطقه آزاد تجاري واقع در آن معروف مي باشد. جاده اي که شهر را به ابوظبي و جبل علي وصل مي نمايد، جاده معروف شيخ زايد مي باشد. يک بزرگراه هشت با نده که در دو طرف آن، آسمان خراش هاي فراواني مشاهده مي شوند. بخش ديره شامل منطقه القرهود در نزديکي فرودگاه ومنطقه تازه توسعه يافته مدريف مي باشد. 

فرهنگ دبي ريشه در عقايد مذهبي اسلام دارد. اسلام در تمامي زواياي زندگي نقش اساسي حتي در پوشيدن، خوردن و نوشيدن دارد درامارات خارجي ها مي توانند با آزادي کامل مراسم مذهبي خود را انجام دهند و درانتخاب پوشش مناسب، آزادمي باشند. تقوا، تواضع و مهمان نوازي مردم دبی، توجه هر مسافري را جلب مي نمايد. دولت امارات در جهت حفظ سنت ها در بين مردم، اقدام به برگزاري رويدادهاي ورزشي که جنبه تاريخي دارند مانند شترسواري، شکار با پرندگان شکاري و دريانوردي با لنج هاي سنتي مي نمايد.

زبان رسمي کشور امارات، عربي مي باشد. با اين حال، انگليسي نيز بسيار رايج است. بسياري از علائم رانندگي و تابلوهاي فروشگاه ها به زبان انگليسي مي باشند. منو رستوران ها نيز به هر دو زبان عربي و انگليسي مي باشد.



 


امارت دبی یکی از بزرگترین امارت های کشور امارات بوده و بزرگترین قطب اقتصادی این کشور است . دبی با داشتن 2 ترمینال پروازی بزرگ و 1 ترمینال جدید در دست ساخت ، 2 لنگرگاه و بندر بزرگ با مدرن ترین تجهیزات بارگیری و انبار سازی ، وجود نمایندگی و شعب بزرگترین بانک های آمریکایی و اروپایی، معتبر ترین شرکت های بیمه و دسترسی آسان به کلیه بنادر و کشور های دیگر یکی از آسان ترین و مطمأن ترین کشور ها یرای سروع فعالیت اقتصادی شما میباشد.
همچنین وجود امکانات وسیع برای تولید کنندگان این امکان را به شما میدهد که در کوتاهترین زمان و با بهترین امکانات اقدام به تاسیس کارخانه و تولیدی خو کنید.
مهترین دلایلی که تجار بزرگ و تولید کنندکان را به سوی این قطب اقتصادی جلب میکند عبارت است از :

1-
عدم پرداخت مالیات برای همیشه
2-
دسترسی آسان به خدمات بانکی
3-
بهره های بسیار ناچیز بانکی و وام های بلند مدت
4-
نیروی کار تخصصی و ازران قیمت
5-
اسانی راه اندازی شرکت در کمتر از 2 هفته
6-
امنیت شغلی ، اجتمایی و مالی
7-
قانون مندی کشور
8-
امکانات ارزان و لوکس زندگی
9-
دسترسی به بهترین مدارس و دانشگاه های معتبر و سطح بالای آموزشی برای خانواده
10 -
نزدیکی به کشور ایران

و بسیاری از موارد دیگر.

سالانه بسیاری از افراد از اقصی نقاط دنیا و کشور ایران اقدام به تاسیس شرکت در این کشور مینمایند که این نشانگر امنیت ، بازدهی بالا و به صرفه بودن این گشور میباشد.

در این راستا این شرکت شما را یاری خواهد کرد که در کمترین زمان ممکن و با در اختیار داشتن نیرو های متخصص و بهترین کفیل های اماراتی شما را یاری دهد تا در کوتاهترین زمان و کمترین هزینه به مقصد برسید.
شما میتوانید در صورت تمایل با متخصصین ما تماس گرفته بدهید تا متخصصین ما در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته و شما را یاری دهند.
 

 

اقامت دبی

 


سالانه تعداد زیادی از اتباع کشورهای خارجی به جمع مقیم های این کشور زویایی می پیوندند. عمده این افراد از کشور های اروپایی و امریکایی و ایران میباشند. از عمده دلایلی که باعث تمایل این افراد به کسب اقامت این کشور میباشد میتوان موارد زیر اشاره کرد :

1- امنیت بالای این کشور و نزدیک به صفر بودن جرم
2- نداشتن مالیات بر درآمد و یا هرگونه مالیات دیگز
3- سطح بالای درآمد
4- سطح بالای زندگی و امکانات رفاهی دز حد استاندارد های اروپا و آمریکا
5- سطح بالای تحصیلات و دسترسی به معتبر ترین دانشگاه های دنیا
6- آزادی اجتمایی
7- امنیت شغلی و آسانی شروع تجارت با کمترین شرمایه و ریسک سرمایه گذاری
8- دستزسی آسان به کشورهای دیگر
9- آسانی در دریافت اقامت این کشور ( زمانی کمتر از 1 ماه )
10- قانونمند بودن کشور
11- دسترسی آسان به امکانات بانکی با بهره های بسیار ناچیز و باز پرداخت بلند مدت
12 - شرایط تملیک خانه تا 90% وام بانکی با بهره بسیار کم و باز پرداخت تا 25 سال برابر اجاره ملک

و بسیاری از موارد دیگر .

شما نیز میتوانید با تماس با متخصصین ما  به جمع هزاران نفری که این کشور را برای زندگی انخاب کرده اند بپیوندید.
 

 

ارائه خدمات دولتی برای اشخاص و شرکت ها

 


از آنجا که عزیزانی که در دبی به تازگی اقدام به راه اندازی شرکت نموده اند آشنایی با مراحل قانونی کارهای دولتی اعم از دایره اقتصادی ، اداره مهاجرت ، صدور ویزا و سایر دوایر را ندارند و در بسیاری از موارد نیاز به کارمندی برای انجام اینگونه کارها دارند این شرکت با بستن قرارداد جهت انجام اینگونه امور شما را یاری میدهد تا در کمترین زمان امور دولتی خود را انجام داده و در وقت و پول خود صرفه جویی نمایید.
 

 

 

ارائه خدمات بانکی برایاشخاص و شرکت ها

 


از آنجا که هر شرکتی نیاز به توسعه و دستیابی به جدیدترین فن آوری های روز دارد ، و این توسعه نیاز به دسترسی به منابع مالی ، از این رو شرکت ها بایست با در نظر گرفتن موقعیت و امکانات توانایی دسترسی به منابع مالی و بانکی داشته باشند.
کارشناسان ما شما را یاری میدهند تا بتوانید در کمترین زمان امور بانکی خود را بنحو احسن به انجام برسانید.
 

 

 

  ارائه خدمات ویزا ( توریستی - ترانزیت - اقامت ) و رزرو هتل

 


آژانس های مسافرتی میتوانند ار امکانات صدور ویزا و رزرو هتل شرکت ما برای مسافران و تور های خود استفاده کنند.
جهت مشاوره و اقدام میتوانید با مشاوران ما تماس گرفته

 

منطقهٔ صنعتی دبی جبل علی نام دارد که از کشورهای زیادی از جمله چین و تایوان و تایلند در آن برای تولید به عنوان منطقهٔ کاملاً آزاد در آن جمع شده‌اند.
منطقهٔ آموزشی دبی در غرب و دورترین نقطهٔ بر دبی قرار دارد.اسم این شهر «شهرک دانش» است. همین طور دبی دارای دانشگاه نسبتاً معروفی به اسم دانشگاه امریکایی است که در نزدیکی شهر دانش قرار دارد.
شهر اینترنتی و شهر رسانه هم بلافاصله بعد از شهر دانش و در انتهای خیابان ساحلی جُمیرا و پس از عبور از برج عرب قرار گرفته‌اند.
بستکیه. یکی ازمناطق مهم وتاریحی این شهر است.
کارگران ساختمانی و عمدهٔ شهر هندی هستند و بعد از آنها پاکستانی‌ها که کمی بیشتر از هندی‌ها کار شخصی هم دارند و فیلیپینی‌ها هستند. بازار سنتی و کوچک دبی مثل موبایل فروشها، بقالی‌ها و لوازم یدکی خودروفروشی‌ها و بقیهٔ کارها با سرمایهٔ کوچک بیشتر به دست ایرانی‌های قدیمی ساکن دبی می‌گردد. پس از ایرانیها، عرب‌های سوری و پاکستانی‌ها بازار سرمایه را در دست دارند. بازارهای سنتی معروف دبی عبارت‌اند از: بازار مرشد، نایف، سبخه، تخته، بازار طلا و خیابان یوسف باقر. ایرانی‌های زیادی هم برای سرمایه گذاری در بازار کلان به جز املاک به دبی آمده‌اند که البته مشخصا تعدادشان از کسانی که در املاک سرمایه گذاری کرده‌اند بیشتر نیست.

دبی در سال 1830 يک آبادی کوچک بود با ساکنينی که از راه ماهيگيری، استخراج مرواريد و کشاورزی در مقياسی کوچک امرار معاش می کردند. در آن زمان، دبی توسط شاخه ای از قبيله بنی ياس از وادی ليوا در جنوب، جايی که هم اکنون شهر ابوظبی قرار دارد، اداره می شد. خانواده آل مکتوم که اکنون نوادگان آنها کشور را اداره می کنند، رهبری اين قبيله را به عهده داشتند. تا سال 1800 تغيير خاصی در دبی بوجود نيامد تا اينکه شيخ مکتوم بن حشر آل مکتوم، حاکم وقت، معافيتهای مالياتی را برای تجار خارجی وضع نمود و اين باعث گرديد تا تجار زيادی محل تجارت خود را از ايران و منطقه شارجه به دبی منتقل نمايند. بعدها انگليس يک خط کشتيرانی بين دبی و هند و ساير بنادر مهم منطقه برقرار نمود.

دورنگری و روشنفکری حاکمان وقت باعث گرديد تا تجار ايرانی و هندی زير بنای توسعه دبی را بعنوان مهمترين بازار تجاری منطقه فراهم نمايند. شيخ راشد بن سعيد آل مکتوم، پدر حاکم فعلی دبی، کمک شايانی به رشد اين شهر نمود و زمينه را برای جذب هر چه بيشتر تجار فراهم نمود.. بالاخره در سال 1968، انگليس خروج خود را از اين منطقه آغاز نمود و سعی نمود تا يک کشور واحد شامل بحرين، قطر و ساير قبايل منطقه تشکيل دهد اما اين طرح با جدا شدن بحرين و قطر و تشکيل اين دو کشور منتفی شد. ولی ساير امارتها در سال 1971 به يکديگر ملحق شده و کشور امارات متحده عربی را بوجود آوردند.
فرهنگ دبی بصورت جدی ري


:: موضوعات مرتبط: مطالب خواندنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 673

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Raya
ت : یک شنبه 31 فروردين 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی